REGULAMIN SKLEPU WWW.PIROFAN.COM.PL

I. Definicje
II. Postanowienia ogólne
III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
V. Ceny i metody płatności
VI. Dostawa
VII. Reklamacje dotyczące Towarów
VIII. Prawo odstąpienia od umowy
IX. Postanowienia końcowe

X. Obowiązek informacyjny na podstawie artykułu 13 RODO

 

 

I. DefinicjeUżyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
1. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu;
2. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.);
3. Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w ramach sklepu internetowego www.pirofan.com.pl;
4. Sklep internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem www.pirofan.com.pl oraz www.zestawydso.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia;
5. Towar – produkty prezentowane w Sklepie Internetowym;
6. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy pirofan.com.pl a Klientem, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu;
7. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827);
8. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.);
9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towaru.

II. Postanowienia ogólne

1. Sklep internetowy www.pirofan.com.pl umożliwia dokonywanie zakupów detalicznych i hurtowych za pośrednictwem sieci Internet.

2. Właścicielem sklepu jest firma:
PiroFan
ul Tanowska 12
72-010 Police
NIP: 851-289-98-29
REGON: 321312053

3. Adres do korespondencji /odsyłania zwrotów/odstąpienia od umowy zawartej na odległość:
PiroFan
ul Tanowska 12
72-010 Police
Tel. kom: +48 536 307 307
e-mail: kontakt@pirofan.com.pl

4. Zgodnie z obowiązującym prawem zakupu fajerwerków mogą dokonywać jedynie osoby pełnoletnie. Zamawiający zgadza się na weryfikację jego wieku podczas potwierdzania zamówienia, bądź przez kuriera doręczającego przesyłkę.

5. Asortyment dostępny w Sklepie jest przeznaczony do użytku amatorskiego i oznaczony jest klasą CE.

III. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

1. Klient składa zamówienie poprzez „koszyk”, podając swoje dane które będą wykorzystane tylko do realizacji zamówienia i wystawienia dowodu zakupu.

2. Zamówienia można składać na cztery sposoby:

  • zakładając konto na stronie www.pirofan.com.pl (możliwość robienia szybkich zakupów, śledzenia statusu swoich zamówień oraz przeglądania ich historii)
  • poprzez stronę www.pirofan.com.pl logując się poprzez konto na facebooku
  • poprzez pocztę elektroniczną: kontakt@pirofan.com.pl
  • telefonicznie pod nr tel:+48 536 307 307 (codziennie w godzinach 9:00-20:00)

3. W przypadku hurtowego zakupu fajerwerków do dalszej odsprzedaży niezbędna jest weryfikacja firmy. W tym celu prosimy przesłać dane firmowe na adres kontakt@pirofan.com.pl bądź skontaktować się z naszym personelem.

IV. Procedura zawarcia Umowy sprzedaży

1. Klient który złożył zamówienie będzie na bieżąco informowany o jego statusie:

  • zamówienie otrzymane – oznacza, iż zamówienie trafiło do naszego sklepu, jednak nie zostało jeszcze potwierdzone przez personel.
  • zamówienie przyjęte – oznacza, iż nasz personel skontaktował się z Państwem telefonicznie w sprawie złożonego zamówienia i ustalił szczegóły jego realizacji.
  • zamówienie realizowane – oznacza, iż zamówienie jest w toku. W przypadku przedpłaty na konto bankowe status ten będzie widoczny do czasu zaksięgowania wpłaty. Czas realizacji zamówienia przeważnie nie przekracza 24h (od zaksięgowania środków na koncie, bądź potwierdzenia zamówienia pobraniowego)
  • zamówione towary wysłan – oznacza, iż paczka została nadana

2. Po potwierdzeniu złożenia zamówienia (status: zamówienie przyjęte) cena zamówionych produktów oraz koszty dostawy są dla Klienta i Sklepu wiążące.

3. Zamówienia nie potwierdzone oraz nie zapłacone (dotyczy zamówień przy przedpłacie na konto bankowe) nie będą realizowane i zostaną anulowane po upływie 3 dni roboczych od ich otrzymania.

4. Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia:

  • w przypadku wątpliwości co do prawidłowego złożenia zamówienia
  • w przypadku wątpliwości co do wieku i tożsamości Kupującego
  • bez podania przyczyny

V. Ceny i metody płatności

1. Ceny podane w sklepie są cenami brutto zawierającymi podatek VAT w walucie PLN (polskie złote).

2. Sklep internetowy PiroFan udostępnia następujące sposoby płatności za zamówione towary:

  • przelew na numer konta bankowego 12 1140 2004 0000 3602 3114 7846 mBANK
  • płatność elektroniczna za pośrednictwem serwisu płatności internetowych Przelewy24.pl. Serwis umożliwia realizację płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu internetowego. Decydując się na tę opcję płatności, zostaniesz przekierowany do systemu Przelewy24.pl. Realizując płatność za pomocą przelewu internetowego, po wybraniu swojego banku, należy zalogować się za pomocą danych dostępowych do bankowości internetowej oraz potwierdzić płatność. Możesz zrealizować płatność przy użyciu karty kredytowej w systemie VISA i MASTER CARD . W celu dokonania płatności przy użyciu karty kredytowej należy podać wymagane informacje o karcie oraz posiadaczu karty oraz autoryzować transakcję kodem CVV lub CVC.
    Serwis Przelewy24.pl posiada Certyfikat Wiarygodności Biznesowej oraz opiera się na szyfrowaniu SSL, gwarantując wysoki poziom bezpieczeństwa zawieranych transakcji.
  • odbierając zamówiony towar w sklepie PiroFan, ul Tanowska 12, 72-010 Police, Polska, możecie Państwo zapłacić gotówką lub kartą.
  • płatność gotówką przy odbiorze przesyłki (za pobraniem) – w przypadku wysyłki kurierskiej.

VI. Dostawa

1. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia.

2. Dostawa zamówionych Towarów realizowana jest za pośrednictwem:

  • Firmy kurierskiej
  • Transportu własnego
  • Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionego towaru pod adresem: PiroFan ul Tanowska 12 72-010 Police Polska (po uprzednim uzgodnieniu terminu odbioru).

3. Termin realizacji dostawy wynosi od 1 do 6 dni roboczych i liczy się od dnia wysłania przez Klienta Zamówienia.

4. Koszt dostawy:

  • odbiór osobisty – 0 zł (po potwierdzeniu zamówienia i wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru)
  • przesyłka kurierska przedpłata – 18 zł (do 30 kg)
  • przesyłka kurierska pobranie – 23 zł (do 30 kg)
  • przesyłka kurierska przedpłata – 50 zł (do 50 kg)
  • przesyłka kurierska pobranie – 55 zł (do 50 kg)
  • przesyłka kurierska przedpłata – 60 zł (do 60 kg)
  • przesyłka kurierska pobranie – 69 zł (do 60 kg)
  • przesyłka kurierska przedpłata – 70 zł (do 70 kg)
  • przesyłka kurierska pobranie – 79 zł (do 70 kg)
  • przesyłka paletowa przedpłata – 120 zł
  • przesyłka paletowa pobranie – 125 zł

5. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie zamówionego towaru.

VII. Reklamacje dotyczące Towarów

1. Sklep udziela gwarancji na zakupione produkty, w szczególności dotyczy to wad fabrycznych. Sklep zobowiązuje się do dostarczenia produktu wolnego od wad i uszkodzeń po wcześniejszym przesłaniu przez zamawiającego uszkodzonego produktu z załączonym dokumentem sprzedaży oraz danymi konsumenta (patrz pkt 18.2) . Sklep rozpatruje roklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.

2. Konsument moze składać reklamację dotyczącą zawartej umowy pod adresem: kontakt@pirofan.com.pl lub w formie pisemnej na adres sprzedawcy.

3. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail konsumenta, datę zawarcia umowy, przedmiot reklamacji, ządanie konsumenta, uzasadnienie reklamacji.

4. Jezeli podane w reklamacji dane lub informację wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji sklep zwróci się do konsumenta o uzupełnienie je w ządanym zakresie.

5. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez konsumenta adres e-mail, bądź na adres poczty tradycyjnej.

6. Mimo, ze dokładamy wszelkich starań, nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji zakupu o kontakt z naszym personelem. Zdjęcia produktów to ilustracje poglądowe i mogą czasami się różnić od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. Nie zmienia to jednak nigdy jego właściwości.

VIII. Prawo odstąpienia od umowy

1. Klient ma możliwość odstąpienia od umowy zawartej na odległośc bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu lub w przypadku usług od momentu zawarcia umowy. W takim przypadku sklep zwróci wszystkie otrzymane od konsumenta płatności. Zwracany towar nie może nosić śladów używania, ani nie może być w żaden sposób uszkodzony.

2. Chcąc odstąpić od umowy zawartej na odległośc bez podania przyczyny należy przesłać oświadczenie woli na adres e-mail: kontakt@pirofan.com.pl bądź pocztą tradycyjną na adres sklepu.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
– Adresat PiroFan, Tanowska 12, 72-010 Police , kontakt@pirofan.com.pl, Telefon: 536 307 307
– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)
– Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)
– Imię i nazwisko konsumenta(-ów)
– Adres konsumenta(-ów)
– Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
– Data
(*) Niepotrzebne skreślić.

3. W przypadku odstąpienia od umowy Sklep nie ponosi kosztu odesłania produktów.

4. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nieprzysługuje w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz niefrefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Klienta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

5. Zwrot pieniędzy następuje na konto podane przez Klienta niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji / otrzymaniu odesłanego produktu. UWAGA! Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

6. Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia rozszczeń przed Stałym Polubowym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Szczecinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl w zakładce „rozstrzyganie sporów konsumenckich”

7. W przypadku zakupów przeznaczonych do dalszej odsprzedaży (działalność handlowa) zwroty zakupionego towaru będą możliwe tylko po wcześniejszym ustaleniu warunków współpracy ze Sklepem. Warunki te należy omówić przed złożeniem zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do nie przyjęcia zwrotu od podmiotów gospodarczych.

IX. Postanowienia końcowe

1. Korzystając ze Sklepu akceptujesz niniejszy regulamin.

2. Klient ma obowiązek każdorazowo zapoznać się z instrukcją obsługi znajdującą się na opakowaniu produktu i postępować zgodnie z jej wytycznymi.

3. Prawa autorskie do opisu produktów i użytych zdjęć są zastrzeżone zgodnie z ustawą o ochronie praw intelektualnych i praw pokrewnych.
Powyższe prawa do opisów produktów oraz zdjęć należą do firmy PiroFan, wszelkie kopiowanie , wykorzystywanie ich w całości lub w części w jakiejkolwiek formie bez zgody właściciela jest niezgodne z prawem i podlega sankcjom przewidzianym w kodeksie karnym oraz ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

4. W przypadku spraw nie ujętych w regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

X. Polityka prywatności – obowiązek informacyjny na podstawie artykułu 13 RODO

 Kto jest administratorem twoich danych osobowych

ADMINISTRATOREM, CZYLI PODMIOTEM DECYDUJĄCYM O TYM, JAK BĘDĄ WYKORZYSTYWANE TWOJE DANE OSOBOWE, JEST:

Pirofan

ul Tanowska 12

72-010 Police

(dalej „MY”, „Pirofan”),

Operator internetowej platformy handlowej dostępnej pod adresem www.pirofan.com.pl (dalej „Pirofan”)

2. Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Twoich danych osobowych?

Napisz do wyznaczonego przez nas Inspektora danych osobowych. Oto jego dane kontaktowe:

Adres e-mail: kontakt@pirofan.com.pl

Adres pocztowy: ul Tanowska 12, 72-010 Police

3. Skąd mamy twoje dane?

Otrzymaliśmy je od Ciebie podczas składania zamówienia na pirofan.com.pl

4. Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania twoich danych osobowych przez PiroHIT?

Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do wykonania umowy zawartej z Tobą, w tym do:

– umożliwienia świadczenia usługi drogą elektroniczną oraz pełnego korzystania z Pirofan, w tym dokonywania transakcji i płatności.

– obsługi reklamacji na Pirofan, gdy złożysz taką reklamację

– obsługa zgłoszeń, które do nas kierujesz (np. poprzez formularz kontaktowy)

– kontaktowania się z Tobą, w tym w celach związanych ze świadczeniem usług.

Dodatkowo, przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania Twoich danych dla celów podatkowych i rachunkowych.

Przetwarzamy też Twoje dane osobowe w celach wskazanych poniżej, na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Pirofan, którym jest:

– monitorowanie Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników, obejmującej np. wyszukiwanie słów kluczowych, zamieszczanie ofert oraz zarządzanie Twoją aktywnością na Pirofan

– dopasowanie reklam zgodnie z uprzednio przeglądanymi przez Ciebie treściami, dostosowywania kategorii ofert lub poszczególnych ofert w ustawieniach Pirofan lub ustawieniach usług podmiotów zewnętrznych na podstawie Twojej aktywności na Pirofan

– prowadzenie wobec Ciebie działań marketingowych w tym prowadzenia marketingu bezpośredniego własnych usług Pirofan, towarów Pirofan lub usług bądź towarów osób trzecich

– kontaktowania się z Tobą, w tym w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi, poprzez dostępne kanały komunikacji, w szczególności i za Twoją zgodą – przez e-mail oraz telefon

– zapewnienie obsługi usług płatniczych

– zapewnienie bezpieczeństwa usług, które świadczymy Ci drogą elektroniczną, w tym egzekwowanie przestrzegania zasad wewnętrznych Pirofan oraz przeciwdziałanie oszustwom i nadużyciom i zapewnienie bezpieczeństwa ruchu

– monitorowanie Twojej aktywności oraz wszystkich innych użytkowników np. wyszukiwania słów kluczowych, zamieszczania ofert, przeprowadzania badań i analiz Pirofan między innymi pod kątem funkcjonalności tej platformy handlowej, poprawy działania usług czy oszacowania głównych zainteresowań i potrzeb odwiedzających

– obsługa Twoich próśb przekazywanych w szczególności działowi obsługi użytkownika oraz poprzez formularz kontaktowy w sytuacji, gdy nie są one związane wprost z wykonaniem umowy

– organizacja programów lojalnościowych, konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział

– windykacja należności, prowadzenie postępowań sądowych, arbitrażowych i dewiacyjnych

– prowadzenie analiz strategicznych

– przechowywanie danych dla celów archiwizacyjnych, oraz zapewnienie rozliczalności (wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa).

Jeżeli się na to zgodzisz, przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu:

– zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www i aplikacji mobilnych

– organizacji konkursów oraz akcji promocyjnych, w których możesz wziąć udział

Zgodę na przetwarzanie danych osobowych, możesz wycofać w dowolnym momencie w ten sam sposób jak ją wyraziłeś. Będziemy przetwarzać twoje dane osobowe dopóki nie wycofasz zgody.

5. Czy musisz podawać nam swoje dane osobowe?

Wymagamy podawania przez Ciebie następujących danych osobowych, aby móc zawrzeć i wykonać umowę zawartą z Tobą, a tym samym świadczyć Ci usługę:

Imię i Nazwisko, adres dostawy, adres email, numer telefonu.

Jeżeli z jakiegoś powodu nie podasz tych danych osobowych, niestety nie będziemy mogli zawrzeć z Tobą umowy, a w konsekwencji nie będziesz mógł korzystać z Pirofan.

Jeżeli wymagają tego przepisy prawa, możemy wymagać od Ciebie podania innych danych niezbędnych np. ze względów rachunkowych lub podatkowych. Poza tymi przypadkami podanie twoich danych jest dobrowolne.

6. Jakie masz uprawnienia w zakresie przetwarzania danych?

Gwarantujemy spełnienie wszystkich twoich praw wynikających z ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. prawo dostępu, sprostowania oraz usunięcia Twoich danych, ograniczenia ich przetwarzania, prawo do ich przenoszenia, niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu, a także prawo do wyrażania sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Z uprawnień tych możesz skorzystać, gdy:

– w odniesieniu do żądania sprostowania danych: zauważysz, że Twoje dane są nieprawidłowe lub niekompletne;

– w odniesieniu do żądania usunięcia danych: Twoje dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez spółkę; cofniesz swoją zgodę na przetwarzanie danych; zgłosisz sprzeciw wobec przetwarzania twoich danych; Twoje dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem; dane powinny być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub dane zostały zebrane w związku ze świadczeniem usług drogą elektroniczną oferowanych dziecku;

 

•    W ODNIESIENIU DO ŻĄDANIA OGRANICZENIA PRZETWARZANIA DANYCH: ZAUWAŻYSZ, ŻE TWOJE DANE SĄ NIEPRAWIDŁOWE – MOŻESZ ŻĄDAĆ OGRANICZENIA PRZETWARZANIA TWOICH DANYCH NA OKRES POZWALAJĄCY NAM SPRAWDZIĆ PRAWIDŁOWOŚĆ TYCH DANYCH; TWOJE DANE BĘDĄ PRZETWARZANE NIEZGODNIE Z PRAWEM, ALE NIE BĘDZIESZ CHCIAŁ/A, ABY ZOSTAŁY USUNIĘTE; TWOJE DANE NIE BĘDĄ NAM JUŻ POTRZEBNE, ALE MOGĄ BYĆ POTRZEBNE TOBIE DO OBRONY LUB DOCHODZENIA ROSZCZEŃ; LUB WNIESIESZ SPRZECIW WOBEC PRZETWARZANIA DANYCH – DO CZASU USTALENIA, CZY PRAWNIE UZASADNIONE PODSTAWY PO NASZEJ STRONIE SĄ NADRZĘDNE WOBEC PODSTAWY SPRZECIWU;

•    W ODNIESIENIU DO ŻĄDANIA PRZENIESIENIA DANYCH: PRZETWARZANIE TWOICH DANYCH ODBYWA SIĘ NA PODSTAWIE TWOJEJ ZGODY LUB UMOWY ZAWARTEJ Z TOBĄ ORAZ, GDY PRZETWARZANIE TO ODBYWA SIĘ W SPOSÓB AUTOMATYCZNY.

MASZ PRAWO WNIEŚĆ SKARGĘ W ZWIĄZKU Z PRZETWARZANIEM PRZEZ NAS TWOICH DANYCH OSOBOWYCH DO ORGANU NADZORCZEGO, KTÓRYM JEST GENERALNY INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH (ADRES: GENERALNY INSPEKTOR OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH, UL. STAWKI 2, 00-193 WARSZAWA).

W JAKICH SYTUACJACH MOŻESZ SIĘ SPRZECIWIĆ WOBEC PRZETWARZANIA TWOICH DANYCH?

MASZ PRAWO WNIEŚĆ SPRZECIW WOBEC PRZETWARZANIA TWOICH DANYCH OSOBOWYCH, GDY:

•    PRZETWARZANIE TWOICH DANYCH OSOBOWYCH ODBYWA SIĘ NA PODSTAWIE PRAWNIE UZASADNIONEGO INTERESU LUB DLA CELÓW STATYSTYCZNYCH, A SPRZECIW JEST UZASADNIONY PRZEZ SZCZEGÓLNĄ SYTUACJĘ, W KTÓREJ SIĘ ZNALAZŁEŚ/AŚ,

•    TWOJE DANE OSOBOWE PRZETWARZANE SĄ NA POTRZEBY MARKETINGU BEZPOŚREDNIEGO, W TYM SĄ PROFILOWANE DLA TEGO CELU.

PAMIĘTAJ, ŻE Z PRAWA SPRZECIWU MOŻESZ SKORZYSTAĆ OD 25 MAJA 2018 ROKU.

KOMU UDOSTĘPNIAMY TWOJE DANE OSOBOWE?

TWOJE DANE OSOBOWE UDOSTĘPNIAMY STRONOM TRANSAKCJI, KTÓRE ZAWIERASZ NA Pirofan ORAZ PODMIOTOM WSPIERAJĄCYM NAS W ŚWIADCZENIU USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ, CZYLI TAKIM, KTÓRE ZAPEWNIAJĄ USŁUGI PŁATNICZE, KREDYTOWE, UBEZPIECZENIOWE, KURIERSKIE, WYKONUJĄ USŁUGI KONSULTINGOWE LUB AUDYTOWE, WSPOMAGAJĄ OBSŁUGĘ UŻYTKOWNIKÓW Pirofan, WSPIERAJĄ PROMOCJĘ OFERT, WSPÓŁPRACUJĄ W RAMACH KAMPANII MARKETINGOWYCH. MOŻEMY PRZEKAZAĆ TWOJE DANE OSOBOWE ORGANOM PUBLICZNYM WALCZĄCYM Z OSZUSTWAMI I NADUŻYCIAMI.

ZE WZGLĘDU NA KONIECZNOŚĆ ZAPOBIEGANIA WYKONYWANIA PEWNYCH FUNKCJI NA Pirofan ROBOTOM INTERNETOWYM, STOSUJEMY MECHANIZM GOOGLE RECAPTCHA DO SPORADYCZNEGO BADANIA, CZY ZACHOWANIA UŻYTKOWNIKÓW NASZEJ PLATFORMY HANDLOWEJ NIE NOSZĄ ZNAMION ZACHOWAŃ ROBOTÓW. W TAKIEJ SYTUACJI MOŻEMY UJAWNIĆ GOOGLE LLC TWÓJ ADRES IP.

ADRES IP JEST UDOSTĘPNIANY TAKŻE GOOGLE ANALITICS.

JAK DŁUGO PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE OSOBOWE?

PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE OSOBOWE PRZEZ CZAS OBOWIĄZYWANIA UMOWY ZAWARTEJ Z TOBĄ, A TAKŻE PO JEJ ZAKOŃCZENIU W CELACH:

•    DOCHODZENIA ROSZCZEŃ W ZWIĄZKU Z WYKONYWANIEM UMOWY,

•    WYKONANIA OBOWIĄZKÓW WYNIKAJĄCYCH Z PRZEPISÓW PRAWA, W TYM W SZCZEGÓLNOŚCI PODATKOWYCH I RACHUNKOWYCH,

•    ZAPOBIEGANIA NADUŻYCIOM I OSZUSTWOM,

•    STATYSTYCZNYCH I ARCHIWIZACYJNYCH,

•    MAKSYMALNIE PRZEZ OKRES 10 LAT OD DNIA ZAKOŃCZENIA WYKONANIA UMOWY.

PRZECHOWUJEMY TWOJE DANE OSOBOWE DLA CELÓW MARKETINGOWYCH PRZEZ OKRES OBOWIĄZYWANIA UMOWY LUB DO MOMENTU WNIESIENIA PRZEZ CIEBIE SPRZECIWU WOBEC TAKIEGO PRZETWARZANIA, W ZALEŻNOŚCI OD TEGO, KTÓRE Z TYCH ZDARZEŃ WYSTĄPI WCZEŚNIEJ.

W PRZYPADKU ORGANIZACJI PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH, KONKURSÓW ORAZ AKCJI PROMOCYJNYCH, W KTÓRYCH MOŻESZ WZIĄĆ UDZIAŁ – BĘDZIEMY PRZETWARZAĆ TWOJE DANE PRZEZ CZAS ICH TRWANIA I OKRES ROZLICZENIA WRĘCZANIA NAGRÓD. W CELU ROZLICZALNOŚCI TJ. UDOWODNIENIA PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH BĘDZIEMY PRZECHOWYWAĆ DANE PRZEZ OKRES, W KTÓRYM Pirofan ZOBOWIĄZANA JEST DO ZACHOWANIA DANYCH LUB DOKUMENTÓW JE ZAWIERAJĄCYCH DLA UDOKUMENTOWANIA SPEŁNIENIA WYMAGAŃ PRAWNYCH I UMOŻLIWIENIA KONTROLI ICH SPEŁNIENIA PRZEZ ORGANY PUBLICZNE.

 

CZY PRZEKAZUJEMY TWOJE DANE DO PAŃSTW SPOZA EUROPEJSKIEGO OBSZARU GOSPODARCZEGO?

TWOJE DANE OSOBOWE BĘDĄ PRZEKAZYWANE POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY DO GOOGLE LLC W OPARCIU O ODPOWIEDNIE ZABEZPIECZENIA PRAWNE, KTÓRYMI SĄ STANDARDOWE KLAUZULE UMOWNE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH, ZATWIERDZONE PRZEZ KOMISJĘ EUROPEJSKĄ.

CZY PRZETWARZAMY TWOJE DANE OSOBOWE AUTOMATYCZNIE (W TYM POPRZEZ PROFILOWANIE) W SPOSÓB WPŁYWAJĄCY NA TWOJE PRAWA?

TWOJE DANE OSOBOWE BĘDĄ PRZETWARZANE W SPOSÓB ZAUTOMATYZOWANY (W TYM W FORMIE PROFILOWANIA), JEDNAKŻE NIE BĘDZIE TO WYWOŁYWAĆ WOBEC CIEBIE ŻADNYCH SKUTKÓW PRAWNYCH LUB W PODOBNY SPOSÓB ISTOTNIE WPŁYWAĆ NA TWOJĄ SYTUACJĘ.

PROFILOWANIE DANYCH OSOBOWYCH PRZEZ Pirofan POLEGA NA PRZETWARZANIU TWOICH DANYCH (RÓWNIEŻ W SPOSÓB ZAUTOMATYZOWANY), POPRZEZ WYKORZYSTYWANIE ICH DO OCENY NIEKTÓRYCH INFORMACJI O TOBIE, W SZCZEGÓLNOŚCI DO ANALIZY LUB PROGNOZY OSOBISTYCH PREFERENCJI ORAZ ZAINTERESOWAŃ.